Скрипторий: Monster - living lodestone (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАMonster - living lodestone (rage of elements)
Living Lodestone
Creature 6
Description
This rotating sphere of dark, shiny metal floats about 5 feet off the ground, constantly surrounded by a whirling frenzy of smaller metallic objects caught up in its powerful magnetic field.
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 22
Unspecific Lore: DC 20
Specific Lore: DC 17
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 22
Unspecific Lore: DC 20
Specific Lore: DC 17
Source Rage of Elements
Perception +14; darkvision
Skills Athletics +15
Str +5, Dex +3, Con +4, Int +0, Wis +4, Cha +4
AC 23; Fort +14, Ref +13, Will +16
HP 95; Immunities bleed, paralyzed, poison, sleep; Resistances electricity 5
Magnetic Field ( aura, metal, primal) 60 feet. A living lodestone constantly emits a powerful magnetic field that is either positively or negatively aligned. Each creature within the aura that is wielding a metallic weapon, wearing metallic armor, or made partially or entirely out of metal is subject to an effect determined by the lodestone's current polarity.
Speed 20 feet; hover
Melee jolt +15 [+10/+5], Damage 2d6+8 electricityRanged magical, primal, range increment 60 feet), Damage 2d10+7 bludgeoning, piercing, or slashing (depending on object) hurled metal object +13 [+8/+3] ( Hover A living lodestone floats above the ground high enough to ignore all difficult terrain and greater difficult terrain on the ground. Magnetic Disarm primal) The living lodestone attempts to Disarm a metal weapon from a creature within its magnetic field. On a critical success, the weapon is either pushed to just outside the aura if the polarity is negative or is pulled to the lodestone and sticks to it if the polarity is positive. An item stuck to the lodestone can be wrenched free with an Interact action. ( Reverse Polarity The living lodestone switches the polarity of its magnetic field from positive to negative, or vice versa. Each creature affected by the lodestone's aura falls prone unless it succeeds at a DC 21 Reflex save. The lodestone can't Reverse Polarity again for 1d4 rounds.
Perception +14; darkvision
Skills Athletics +15
Str +5, Dex +3, Con +4, Int +0, Wis +4, Cha +4
AC 23; Fort +14, Ref +13, Will +16
HP 95; Immunities bleed, paralyzed, poison, sleep; Resistances electricity 5
Magnetic Field ( aura, metal, primal) 60 feet. A living lodestone constantly emits a powerful magnetic field that is either positively or negatively aligned. Each creature within the aura that is wielding a metallic weapon, wearing metallic armor, or made partially or entirely out of metal is subject to an effect determined by the lodestone's current polarity.
- Negative An affected creature is pushed 5 feet away from the lodestone at the start of each of its turns, and it treats each square in the aura as difficult terrain when moving closer to the lodestone. Unattended metal objects in the aura of 2 Bulk or less are pushed just outside the aura.
- Positive An affected creature is pulled 5 feet toward the lodestone at the start of each of its turns, and it treats each square in the aura as difficult terrain when moving farther from the lodestone. Unattended metal objects in the aura of 2 Bulk or less are pulled adjacent to the lodestone.
Speed 20 feet; hover
Melee jolt +15 [+10/+5], Damage 2d6+8 electricityRanged magical, primal, range increment 60 feet), Damage 2d10+7 bludgeoning, piercing, or slashing (depending on object) hurled metal object +13 [+8/+3] ( Hover A living lodestone floats above the ground high enough to ignore all difficult terrain and greater difficult terrain on the ground. Magnetic Disarm primal) The living lodestone attempts to Disarm a metal weapon from a creature within its magnetic field. On a critical success, the weapon is either pushed to just outside the aura if the polarity is negative or is pulled to the lodestone and sticks to it if the polarity is positive. An item stuck to the lodestone can be wrenched free with an Interact action. ( Reverse Polarity The living lodestone switches the polarity of its magnetic field from positive to negative, or vice versa. Each creature affected by the lodestone's aura falls prone unless it succeeds at a DC 21 Reflex save. The lodestone can't Reverse Polarity again for 1d4 rounds.